Postup registrace do FINANČNÍ INSTITUCE, (dále jen "FIN"). 

I. Před registraci, musí mít zájemce naistalován - dohlédne na to sponzor:
  • internetový prohlížeč GOOGLE CHROMETyto stránky se otevírají jen tímto prohlížečem.
  • jeho SKYPE účet, kliknutím na "Založit SKYPE účet", pokud ho ještě zájemce nemá, 
  • po založení osobního SKYPE účtu, mu náš SKYPE účet: tt-partnersvložíte do jeho adresáře.
  • jeho nový E-mail - (VZOR: neco@gmail.com), mu založte kliknutím na "GMAIL"- je to velmi důležité. 
 

II. Nový zájemce si připraví své dokumenty a minimálně 10.000,-Kč - ideálně 16.000 Kč. 

 

III. Potom zájemce společně se svým poradcem - sponzorem provedou:

A) Objednání zákaznické AKCIE modulu DCP, která je DAREM od "FIN".

B) Před registraci do "FIN", potřebuje mít zájemce vymyšlené Heslokteré musí mít

     minimálně 8 znaků složených z velkých a malých písmen a číslic. VZOR: A42Knr63.

 

Potom si oskenujete tyto doklady, potřebné pro svoji REGISTRACI:

 

1) Jeden doklad TOTOŽNOSTI: 

  • Občanský průkaz (OP) - minimální doba platnosti 6 měsíců. OP si barevně oskenujte, každou stranu OP zvlášť na stejný papír ne v rohu, ae uprostřed - líc a pod líc - rub.
  • Nebo PAS, který barevně oskenujte. Jelikož v něm není adresa trvalého pobytu, potřebujete si zajistit na příslušném úřadu "Potvrzení o svém trvalém pobytu", který si zájemce taktéž oskenuje. Min. doba platnosti PASU je 6 měsíců.  
  • Před registraci do "FIN", potřebuje mít zájemce vymyšlené své Heslo, které musí mít minimálně 8 znaků složených z velkých a malých písmen a číslic. VZOR: A42Knr63. 
 

2) SIPOFakturaSloženka, Výpis z bank. účtu, kdy adresa musí být shodná s adresou v OP. Když jsou Vám tyto doklady zasílány na "Doručovací adresou", musí se tato adresa napsat do registračního formuláře. Doklad nesmí být starší jednoho měsíce. Příslušný doklad si oskenujte.  

 

Připravíte si svůj vygenerovaný CERTIFIKÁT - Zákaznickou AKCI pro vložení na příslušné místo při registraci.

 

 

3) Další doklady k registraci do FIN:

  • Když chcete být INVESTOREM, tak potřebujte vložit aspoň 100.000 Kč do produktů FIN. 
  • Když nemáte tolik peněz pro investici, připravte si svůj "Životopis", který stačí stroze vypsat. Napište v jakém oboru jste nejdéle pracovali. NEPIŠTE, že jste dělali MLM (Síťový Marketing)! Na konci uveďte datum sestavení životopisu a podepište se vlastní rukou a  životopis Oskenujte!
  • Připravte si "Motivační dopis" ve kterém uvedete důvody, pro schválení Vaší žádosti o registraci do "FIN". (Třeba, že je to možnost, kde si zrealizujete svoje životní plány a pomůžete ostatním kamarádům atd.) Na konec "Motivačního  dopisu", uveďte datum jeho sepsání a podepíšete se vlastní rukou a dopis Oskenujte!

 

5) Kvalitně provedené SKENY dokumentů ve formátu: PDF JPG nebo PNG, si uložíte do svých DOKUMENTŮ pro FINVelikost každého dokumentu nesmí být většínež 2 Mb. 

 

6) Ihned po REGISTRACI Vám doporučujeme aktivovat si ve "FIN" za:

  • 2.000,-Kč  1. hlavní účet - nejvíc požadované měně, (CZK, USD, Eura aj.)
  • 2.000,-Kč  2. hlavní účet - pro měnu "DOP", ( celé účtování se provádí v měně DOP).     
  •    600,-Kč na objednání anonymní karty - čekáme na novou kartu.  
  •    450,-Kč pro přístup na "Blokované stránky" (dále jen "BS") ve webu: www.tt-partners.cz .
  •  
  • Celkem tedy cca 5.100 Kč, které si převede na založený účet v CZK ve FIN!
  • Až potom budete realizovat své "Investiční plány", které Vám FIN poskytuje!  
 

7) Pro rychlý strat "PASIVNÍCH PŘÍJMŮ", si do jednoho týdne od Vaší registrace do "FIN", zaregistrujte aspoň PĚT kamarádů, kteří udělají to samé co Vy.

 

8) Když má zájemce vše připraveno k registraci a k platbám, SPOLEČNĚ, (třeba přes SKYPE - Sdílením obrazovek) provedete registraci. Veškeré údaje vypisujte bez háčků a čárek - (interpunkcí) - je to důležité! Pro další POSTUP uvádíme VZORY registrací v obrázcích:

 

9) Když má sponzor obavy z ostré registrace svého zájemcepoužije k registraci program SKYPE a sdílení obrazovek mezi sebou a servisním centrem TT-Partners! Než tuto možnost sponzor použije, musí provést REZERVACI této společné registrace.